امور اداری

تعداد بازدید:۲۸۳۳
تصویر مدیریت امور اداری

آقای رحمت محمد زادگان

مدیریت امور اداری

اطلاعات تماس

مسیر دستیابی: ساختمان اداری - طبقه همکف - واحد اداری

تلفن داخلی: 107

شرح وظایف مدیریت امور اداری

1

نظارت، اجرا و پیگیری وظایف محوله واحدهای ذیل: کارگزینی شامل کنترل حضور و غیاب کلیه کارکنان مرکز طبق برنامه های کاری هرواحد، مرخصی، ماموریت، ارتقاء شغلی، صدور احکام و...

2

دبیرخانه شامل دریافت و ارسال مکاتبات، ثبت، بایگانی، تهیه پیش نویس مکاتبات و اتوماسیون اداری.

3

پیگیری نگهداری مناسب، اصولی و استاندارد تاسیسات و ساختمان مرکز از نظر گرمایش، سرمایش، تهویه مناسب، گازهای طبی، حاملهای انرژی، آب، فاضلاب، آسانسور، ارتباطات تلفنی و... همچنین تعمیرات قابل انجام تجهیزات در مرکز.

4

بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای، خدمات اداری جهت حفظ سلامتی کارکنان و پاکیزگی محیط اداری، درمانی و محوطه مرکز، جابجایی صحیح بیماران و حمل و نقل وسایل.

5

نقلیه مرکز شامل خودرو اداری و آمبولانس، نظارت بر عملکرد پرسنل از بابت نحوه نگهداری و انجام ماموریتها محوله.

6

نظارت بر واحد تدارکات و انبار، تامین نیازهای مصرفی، تجهیزاتی و پیگیری بموقع تعمیرات خارج از مرکز برای جلوگیری از کاهش عملکرد مرکز و ارائه راهکارهای مناسب برای صرفه جویی.

7

آشپزخانه و تغذیه بیماران و در صورت نیاز همراهان و کارکنان در وعده های غذایی تعریف شده.

8

اطلاعات سلامت شامل پذیرش، آمار و بایگانی، اهتمام کامل جهت جلوگیری از کسورات احتمالی از طرف بیمه های طرف قرار داد و ...

9

مددکاری جهت تشخیص بیماران نیازمند و جلب همکاری ادارات، افراد و سازمانهای مرتبط.

10

روابط عمومی، ورزشی و رفاهی از نظر انعکاس عملکرد مرکز، جمعبندی کمبودها و نواقص و گزارش به مقام مافوق، ترغیب کارکنان جهت مشارکت در نظام پیشنهادات، همکاری در برنامه های ورزشی و ارائه طرح های مربوط به رفاه عمومی کارکنان و نظارت بر اجرای طرح های مزبور.

11

شرکت در کمیته ها و جلسات مرکز و ارائه پیشنهادات موثر و همکاری دامنه دار در اعتبار بخشی مرکز.

12

انجام وظایف محوله از طرف مقامات مافوق، اجرا سیاستها و خط مشی های دانشگاه، تعاون با کلیه واحدها و همکاران جهت نیل به اهداف سازمانی و ارتقاء مستمر مرکز.

این اطلاعات بر اساس آخرین به‌روزرسانی ارائه شده است