امور اداری
آقای رحمت محمد زادگان
مدیریت امور اداری
اطلاعات تماس
مسیر دستیابی: ساختمان اداری - طبقه همکف - واحد اداری
تلفن داخلی: 107
شرح وظایف مدیریت امور اداری
نظارت، اجرا و پیگیری وظایف محوله واحدهای ذیل: کارگزینی شامل کنترل حضور و غیاب کلیه کارکنان مرکز طبق برنامه های کاری هرواحد، مرخصی، ماموریت، ارتقاء شغلی، صدور احکام و...
دبیرخانه شامل دریافت و ارسال مکاتبات، ثبت، بایگانی، تهیه پیش نویس مکاتبات و اتوماسیون اداری.
پیگیری نگهداری مناسب، اصولی و استاندارد تاسیسات و ساختمان مرکز از نظر گرمایش، سرمایش، تهویه مناسب، گازهای طبی، حاملهای انرژی، آب، فاضلاب، آسانسور، ارتباطات تلفنی و... همچنین تعمیرات قابل انجام تجهیزات در مرکز.
بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای، خدمات اداری جهت حفظ سلامتی کارکنان و پاکیزگی محیط اداری، درمانی و محوطه مرکز، جابجایی صحیح بیماران و حمل و نقل وسایل.
نقلیه مرکز شامل خودرو اداری و آمبولانس، نظارت بر عملکرد پرسنل از بابت نحوه نگهداری و انجام ماموریتها محوله.
نظارت بر واحد تدارکات و انبار، تامین نیازهای مصرفی، تجهیزاتی و پیگیری بموقع تعمیرات خارج از مرکز برای جلوگیری از کاهش عملکرد مرکز و ارائه راهکارهای مناسب برای صرفه جویی.
آشپزخانه و تغذیه بیماران و در صورت نیاز همراهان و کارکنان در وعده های غذایی تعریف شده.
اطلاعات سلامت شامل پذیرش، آمار و بایگانی، اهتمام کامل جهت جلوگیری از کسورات احتمالی از طرف بیمه های طرف قرار داد و ...
مددکاری جهت تشخیص بیماران نیازمند و جلب همکاری ادارات، افراد و سازمانهای مرتبط.
روابط عمومی، ورزشی و رفاهی از نظر انعکاس عملکرد مرکز، جمعبندی کمبودها و نواقص و گزارش به مقام مافوق، ترغیب کارکنان جهت مشارکت در نظام پیشنهادات، همکاری در برنامه های ورزشی و ارائه طرح های مربوط به رفاه عمومی کارکنان و نظارت بر اجرای طرح های مزبور.
شرکت در کمیته ها و جلسات مرکز و ارائه پیشنهادات موثر و همکاری دامنه دار در اعتبار بخشی مرکز.
انجام وظایف محوله از طرف مقامات مافوق، اجرا سیاستها و خط مشی های دانشگاه، تعاون با کلیه واحدها و همکاران جهت نیل به اهداف سازمانی و ارتقاء مستمر مرکز.
